Dk2017 cevabımı yanlış anlama.doktorlar çoğu zaman herşeyi normal karşılıyor ondan dedim. Ebe de böyle olacağını söylemişti ama her bebekte böyle olmuyor.bazılarında minik sivilce gibi olup bitiyor.bu saatten sonra doktora sorma fırsatın olur mu bilmem.ben sormadım artık gerek te kalmadı