SerraNaz elbette ki bebeğiniz için en doğrusunu siz bilirsiniz ama 6. Ayını bitirsin bence zaten hayat boyu yemek yicek anne sütü veya formül mama Bi daha isteseniz de almıcak ilerde o yüzden ne kadar temel sağlam atılırsa o kadar iyi ayrıca virüs salgınından dolayı doktora gitmek zor bu dönemde ve eğer alerjik reaksiyon gösterirse zor durumda kalma ihtimaliniz var Allah korusun 🙏