Ozlm-msl wafflee_42 kesin çözüm bende çok çıkardı sarımsak sürerdim biraz yakar ama ara ara acısı geçtikçe sür o irinli bölgeye iyi geliyor
Deletedmom322 wafflee_42 ya sarımsak yapacaksanız dayanamam derseniz de çay demini bi pamuğa batırıp gözünüzü yakmayacak şekilde gözünüzün üzerine koyun. Beklesin, soğudukça yenileyin. Geçecektir inşallah
ZeynepSareMom wafflee_42 ya bu batil inanç mı bilmiyorum ama teyzem soylemisti ve ben bunu uygulayinca geçiyor..Agzima bir yudum su alip tuvalette yutuyorum 🤣🤣 bu bende her ciktiginda ise yaradi 🤣
tgbmhr ay ben bu it dirseği yüzünden ameliyat bile oldum hiç geçmiyordu göz kapağımda beze olarak kalmıştı
Bulutsevda Ilk baslangiciysa ucu varsa sarimsak surebilirsiniz. Ilik cay posetiyle sicak kompleks yapabilirsiniz ve yuzunuzu sabunla yikamayin bebek sampuaniyla yikayin
ZeynepSareMom wafflee_42 ciddi söylüyorum teyzem bunu bana ilk.soylediginde saçmalama öyle sey mi olur demistim..Ama dedim bi deneyeyim oldu yani..Ama bence inanmakla alaksli 🤣
1Dost wafflee_42 1 Fatiha 3 ihlas oku tükürüğüne sürüp bezeye sür geciyor diye biliyorum 3 gün ard arda yap duadan bi zarar gelmez sonucta
wafflee_42 Dildeniz Saripapatyaannesi34 ZeynepSareMom Dunyamsensn2008 Janss Teşekkürler kizlar deniciiim mutlaka
Dunyamsensn2008 wafflee_42 Çay posetiyle gidiyor diye hatırlıyorum küçükken babamda çok olurdu gözde çıkan şeyi diyosunuz degi l mi
Dildeniz wafflee_42 Sıcak suya pamuk yada havlu batırıp o bölgeye kompres yapın ve ovalayın bunu günde bi iki kez tekrar edin geçmezse antibiyotik kullanmanız gerekiyor
Zezgit Ben hep ağrıyı farkettipim an sarımsak sürdüm daha büyümeden gitti. Sarımsak sür o bölgeye biraz yakıyo ama
Zezgit wafflee_42 şu hastalıkta komşu kapısı bile çalası gelmiyo insanın ama bence bi çal kapıyı çünkü doktorlar şuan it dirseğine bakmazlar malum ortalık karışık 🙄