Edamete Iyi aksamlar güzel anneler🤗 benim 5 ay oldu normal dogum yapali adetim 2 ay sonra geldi. Acaba hala adetim düzensiz gelebilir mi? Yani erken yada gec gelebilir mi sizde durumlar nasil?
ElifHuseyin Edamete bende sezeryan ile doğum yaptım kırkımdan sonra hemen adet oldum fakat düzensiz şekilde gidiyor şuan
Toprakdnrr Edamete sanırım normal. Bende sezaryen doğum yaptım 5. Ayda adet oldum. Şuan 10 gün falan gecikti. Sanırım düzensizlik oluyor
Elifkrt27 Edamete bende 6 aylıkken adet gördüm normal doğum . Suan 5 ay geçti adet göreli hiç düzenli olmadı en son 1.5 ay önce adet gördüm mesela 🤔
ElifHuseyin Toprakdnrr bende sezeryan doğum yaptım 2 ay adet oldum şimdi 12 dün gecikti iki defa test yaptım negatif bu düzensizlik insanı strese sokuyor