Merhaba kızlar herkese iyi akşamlar.9 aylık bir kızım var. Normalde her ay doktor kontrolüne gideriz. Yumurtalıklarda kist ve böbrekte genişleme var. Çok ciddi boyutlarda değil ancak doktor takip öneriyor biz de gidiyoruz. 9.ayına yeni girdi sayılır. Gitmemiz gerek ancak Korona sebebiyle malum korkuyoruz dışarı çıkmaya. Hele de hastane.. . 😕 Hal böyle olunca gitmeme kararı almıştık. Doktoru arayıp sormuştukta. 15 gün sonra gelin bakalım böbrek ihmale gelmez demişti. Yine de kararsızdık ancak son on günde 3 defa olmak üzre (3.bu akşam) vajinasının sol dudağında bir şişlik fark ettim. Bugün dokunduğumda elime hafif bir sertlikte geldi. Çok korkuyorum. Bu neyden olabilir acaba? Başına daha önce böyle bir şey gelmiş anneler var mı aramızda? ☹️