Merhaba rahatsız ediyorum ama bebeğim pramatüre 2 aylık oldu 3 4 gündür sürekli uyuyor uyandırdığımda uyanmak istemiyor altını açıyorum biraz oyalıyorum sürekli esniyor ve ağlıyor neyi olabilir acaba artık çok zorlanıyorum hastaneye gitmelimiyim virüsten dolayı biraz endişeleniyorum