Zeynonunannesiiiii Azalacağına artıyor sanki, biogai kullanıyorum kaç aydır,,sürekli ıkınıyor, kaka yaparken de zorlanıyor gaz çıkarırken de ağlıyor 😢
Derincanan Zeynonunannesiiiii canım altı aylık oldu hala gazı var ama ben çareyi zinko da buldum eşim almış gelmiş eczane den bunu deneyelim hem bitkisel diye inanılmaz memnun kaldım aklında bulunsun biogai hiççççç bir işe yaramıyo bilgin olsun
BuseCan Zeynonunannesiiiii sap simplex gaz ilacı denediniz mi. Biz 3 aylığız doktorum biogaia artık bırakalım dedi. Gaz ilacı kullanıyoruz suan.
Derincanan Zeynonunannesiiiii 😔😔geçer inşaallah gazlı çocuk büyütmek çok hele bide teksen benim gibi 🙄
Zeynonunannesiiiii Mutluluk üzüldüm ama yalnız olmamak kendimi daha az kötü hissettitdi. Siz neler yapıyorsunuz hangi saatlerde çekiyorsunuz, bizim pek saat farketmiyor
Mutluluk Zeynonunannesiiiii aynı bizim de saatin pek önemi yok en derin uykudan bile kaldiriyor bu illet Böyle ağzının jcinden gaz çıkartıyor yani çok sessiz sedasız mesela.ama o bile uyutmuyor yani rahatsız edici