Kbrmhmmd Bebeğim 6.5 aylık tek basıma büyütüyorum çok hareketli yanından ayrıldığımda ağlıyo hiç bi isimi yapamıyorum yürüteçi doktorlar önermiyo bebek ilerde ayaklarını içe doğru basar die ama ailem esim kullan bisey olmaz bizde onunla büyüdük diyolar çok kararsızım sizler kullanıyo musunuz
Melisatlas35 Kbrmhmmd biz kullandık kucagımda tasımaktan mahvolmustum artık 11 aylıkken yürüdü erkek cocugu üstelik basması normal ben zararından cok yararını gördüm
Mirayy00 Kbrmhmmd bizde yeni basladik 6 aylık olucaz gözlemliyorum bazen parmak ucuna veya içe doğru basiyomundiye oyle bisey olmadi çokta seviyo suan kisa süreli kurtarıcı resmen
Prensescik Kbrmhmmd bnde kullanmıcaktın ama olmuyo sürekli kuçak istiyo yatmak istemiyo kızım artık aldım bnde en azından oynar dolanır biyerede cıktığımız yok malum sıkılıyor evde
Caninanasi Kbrmhmmd ya ztn saatlerce üstünde bırakmıyoruz, annem aldı onun evinde can geziyor valla onunla çok mutlu
Kbrmhmmd Melisatlas35 benimkide erkek asırı hareketli sürekli kucak istiyo gündüz uyutup is tutayım desem oda yok en fazla yarım saat uyuyo oturup dinlendiğim en fazla 1 saat yürüteç le oyalanır die düsünüyorum
Kbrmhmmd Prensescik bende aynı düsüncedeydim kullanmıycektım ama alacam galiba yoksa kucağımda tasımaktan fıtık olacam
Erayinannesi Ben 2 cocugumda da kullandim yuruteci gercekten biz annelere faydasi var cocuklarda rahat hareket edip etrafi kendisi keşif ediyo tavsiye ederim
Bendeanneoldum Kbrmhmmd resmen hayat kurtarıcım diyebilirim oğlum çok hareketlendi yanından ayrılamıyorum yürütece koyuyorum işimi yapıyorum yoksa hepsi kalıyo. Doktorumzda çok fzla içerisinde tutmazsanız bi problem olmaz demişti
-erCansu- Kbrmhmmd gunun cogunlugunda yurutece koyup basi bos birakacaksan zararli tabiki en cok ev kazasi yurutecten ötürü oluyor.. Ben kullandim yemek yerken bi is yaparken en fazla 20 dk duracak sekildekoyuyodum en büyük kurtaricim oldu yurumesinde falanda hic bi skıntı olmadi cokta erken yürüdü
Kbrmhmmd -erCansu- yürüteç kullanmaya başladığınızda ne kadarlık tı bebeğiniz ve kaç ayda yürümeye basladı
Yusufcuk01 Kbrmhmmd camım ben de çok karşıydım asla diyordum ama yürümek istiyor ve benim bel fıtığım var bir hafta koltuk altlarından tutarak yürüttüm sonra bel ağrısından duramadım ben de tekim ve gittik aldık inan var ya acayip rahatladım. Zaten en fazla yarım saat tutuyorum içinde. Bir de düzgün basmayı unutmasın diye beş dk kadar yine tutarak yürütüyorum.
-erCansu- Kbrmhmmd valla ne kadar geç okadae iyi😂 inanki gec yuruyende ayni erken yuruyende sadece erkenden ayaklandigi icin kilo alimi yavasladi 😅 zaten yurutecle mutluyduk biz 😀
Kbrmhmmd -erCansu- benim bebeğimin 4.ayından beri zaten kilo alımı durdu 2.5 ayda 500 gr almıs bizde değisiklik olmaz
GozdeDevin2018 Bizde 6 buçuk aylığız. Bende tek başıma büyütüyorum Kızımı bana çok bağlı odadan çıktım mı ağlıyor. 1 hafta önce aldım, böyle sesli oyuncaklı dikkatini çekiyor. Gayet rahatladım almanı tavsiye ederim.
Kbrmhmmd GozdeDevin2018 aynı durumdayız demekki bende dikkatini çekeçek sesli biseyler bakayım o zaman
-erCansu- Kbrmhmmd bizimde oyleydi 9 aydan 14 aya kadarda hic kilo almadi napalim Allah sağlik versin yeterki 😊