Merhaba 3 ay 15 günlük olduk. Humana mamayı doğdumuzdan beri tüketiyoruz ama gaz problemi biraz yoğun. Evolvia denedik kustu bebeğim. Hipp aldım yemek istemedi. Aptamil aldm bugün 2 kez yedi devam edeceğim gazı çok farkettimi henüz anlamadm ama sizce humanaya mı devam edeyim aptamilde ısrarcı mı olayım? Destek olurmusunuz. Aynı zamanda relaktaz ve biogaia gaz damlaları da kullanıyoruz. Sanırım yavaş yavaş onları da bırakmalıyız.