34 gunluk bebegim var ve gazdan dolayi dogru duzgun ememiyor surekli ikinip kipkirmizi oluyor bunun yuzunden uykusundan bile uyanıyor geçen hafta metsil kullandım ise yaramadı dün de nurse harveys kullanmaya basladim bugün de çok az kaka yaptı normalde bu kadar az yapmazdı öneriniz var mı kızlar ne kullanmalıyım çok gazlı bir bebek