Kuzeyimm41 tabiki çok sakıncalı sakın uyutma 2 saatten fazla sarılık olur benim bebeğim de ne yapsam uyanmıyodu çünkü sarılık olmuştu 1,5 saatte bir emzirmeyi dene altını aç topuğuna vur uyandır zorla emzir daha sonra da biberonla takviye yap sütünü yoksa sarılık olur, bu ayda bebek uyumaya bırakılmaz