BIRICIKIM Zeynpibrhm55 Ya her hafta başlıyorum sonrası yok. Yarından itibaren şekersiz günlere başlayacağım. Bir de 4 öğün yiyeyim diyorum ama arada maalesef atıştırıyorum. 1 aydır 83 82 aradayım offff
Gdogru Zeynpibrhm55 sadece tatlıdan uzaklaşsam yetecek ama vazgeçemiyorum bi çözümü olan varsa bana da desin. Yoksa emzirme dönemi bitince ameliyat yolları gözüküyor bana bıktım artık
[silindi] Zeynpibrhm55 Karataya başladık. Ben asla diyet yapamazdım sabah başlar öğlene bile kalmadan bırakırdım bugün 2.ci günüm umutluyum 😂😂
Damladogann Zeynpibrhm55 ben başladım yaa valla o kadar kilo aldım ki artık rahatsız olmaya başladım günde 1 öğün yiyorum sadece ama çok şükür sütüm oluyo
Zeynpibrhm55 BIRICIKIM bende bebeğim 4,5 aylık oldu yavaştan başladım ama çok açıkıyorum sütümü etkilemez inş
Zeynpibrhm55 Mirac-2 ay harika bende 15 kg vermiştim ama hamile kalınca aldım yine başladım sarısı bana
BIRICIKIM Zeynpibrhm55 Benim bebeğim de 97 günlük ve ben atıştırmaya bayiliyorummmm her şeyin ucundan tatma bahanesiyle başlıyorum iki tabak yemeden kalkmıyorum. Şu ara korona korkusuyla en sevdiğim simit ve taze ekmeği yiyemiyorum . Bakalım nolacak.
Mirac-2 Zeynpibrhm55 hadi inşallah canım ben hiç bırakmadan gittim hala vermen lazım sırmardım biraz 1 aydır 68le kaldım😀😀 oyuzden burda karatay diyeti grubu oluşturuldu onu uyguluyorum😀 inşallah vericem
Gdogru zeynepafra kullandım, sağlığımdan oldum tövbeler olsun bir daha. Karaciğer değerlerim alt üst oldu, aylarca hastanelerde süründüm ağrılardan sancılardan. Asla elimi sürmem bir daha
Gdogru zeynepafra yok, kullanan bir çok tanıdığım da benzer şeyler yaşadı. İçindeki şeker ve bitki özlerinden kaynaklı karaciğer hasarı oluştu.
Nekwam Zeynpibrhm55 karatay kesin cozum😉 Hatta burda 140 küsür kisiyle başladık buna benim 5. Haftam. Önden 3 hafta daha toplam 8 kilo verdim