Seda80 EfeEymen umarım bırakmaz bende mama versem bırakır diye korkuyorum birde versem kendimde iyice salarım diyede
EfeEymen Seda80 yok salmam asla ilk oğlumu 2yaşına kadar emzirdim o kadar boldu ama bunda da çok az kısmet bakalım
Seda80 YankiArin benimki emziğini tutuyor sadce ağzından çıkarıyor ama bilinçli değil eline birşey verince tutmuyor galiba ona daha zamanımız var
Esilaelif41 Seda80 28 Aralık doğumluyuz 3 ay 3 günlük olduk ve 3 aydır gece uykusu nedir bilmiyoruz 2 ay boyunca gece 1 de başlayıp sabah 8 e kadar uyumazdık son 1aydır 5 lere kadar uyumuyor ama gündüz gözünü açmıyor uykudan nasıl düzelteceğimi sasırdım gündüz uyutmayacağım diyorum ama olmuyor çocuk gözünü açmıyor .
Asli9276 Seda80 önlük bağlıyoruz bide reflü var bizde kusma salya derken hergün banyo yaptırmak zorunda kalıyorum
BIRICIKIM 24 aralık doğumlu bir boncuk hanim…kendisi basta emmekte zorlandı şimdi sukur düzeldik ama bu surede sarilik oldu ve 500 gram kaybetti.simdi toparladık 6 kg 59 cm. Eller ağızda, ağızda salya… meme kavgasi, gaz sancisi
canparcam123 Seda80 merhaba canım bizde 12aralık doğumluyuz bizimde sürekli elleri ağzın da gündüz uykularımız hiç yok henüz dönmüyor kafasını kaldırıyor gülümsüyor sesler çıkarıyor tabi sesimi de tanıyor artık.sabahları çok erken kalkıyor reflüsü de lar su fıtığı var yumurtalıklarında..dördüncü ay aşımızda bitse hayırlısı ile hem mama hem meme veriyorum
Seda80 BIRICIKIM hahah aynen bizimde öyle doğduğunda beyazdı sonra kapkara birşey oldu sonra beyazladı 😁
canparcam123 Seda80 su fıtığı yumurtalıkları su topluyor 1yaşına kadar düzelmese ameliyat dediler inşallah düzelir..bu ayki aşı içinde 2inci aydaki aşının devamı dediler yani bizde 2inci ay asi ateş yapmıştı ve huzursuzluk inşallah bu yapmaz
BIRICIKIM Seda80 hayır ben de bildiğim j.lo gibi bi tene sahibim dedim aha cocuk bana benziyor yok ama şimdi tamamen beyazladı babaya döndü.😂😂😂sarilik olayını 2 saat 1 emzirmeye atlattik ama şimdi de gun boyunca düzen aynı ta ki 21.00 e kadar işimi gücümü zae zor yapiyorum.bir süre sonra inanılmaz yorgunum yaş da 34 .5😂🤣😂😁
BIRICIKIM Seda80 eşim diyor ki seni kizin dadısı diye tanitcam eşe dosta .cekik gözlüğün özbek kırgız bakıcı diyecekmiş sapsik