Bebeğim 1 aylık kızlar. Şimdiye kadar kilo alımı gayet güzel. Bazı günler 1 kez bazı günler hiç mama vermedim hep anne sütü içti. Kilo alımı iyi.
bugün su içmeyi unutmuşum, demin elle sağlama çalıştım resmen 10 damla anca geldi. Sizde de böyle oluyor mu?