aybukemom canım ben kayıplar yaşadım. 4.gebeliğimde çok şükür kucağımıza aldık. Çok doktor gezdim. 5 aylık olana kadar doktor değiştirdim. En son kendisinden Allah razı olsun lotusta imran hanıma gittim ve çok memnunum. İlgisğ, bilgisi mütevazı oluşu, moral vermesi, rahatlatması… Her şeyiyle mükemmel. Eşimle iletişimi de güzeldi. Burada doktorlar eşleri pek umursamıyor genelde. Ama imran hanım bana nasılsa eşime de öyle güler yüzlü davrandı her zaman.