tgcsvm Merhaba anneler, kanguru almayı düşünüyorum ama hangi marka tercih etmeliyim çok kararsızım kullanımı rahat tabi en önemlisi ergonomik olması.Yardımlarınızı bekliyorum🤗
tgcsvm Kbrmhmmd ona bakmıştım yeni doğan aparatı falan da var sanırım takılması nasıl peki kolay mı ?
Kbrmhmmd tgcsvm evet yenidoğan aparatı da var kullanımı kolay ne zaman dısarı çıksak kanguruyla uyuya kalıyo benim bebeğim sevdi
TheBurcu Kraft Hold kanguru kullandim. 2 aylıkken almıştım. Aşırı rahat kesinlikle tavsiye ediyorum. Su an 6,5 aylık hala yakın yere gidersem kullanıyorum. Çift yönlü kullanılabiliyor.