Bugün eşim indirimli diye almış 29,90 fiyatı. Neden bu kadar uygun dıye merak ettim nette şikayet var birkaç tane son kullanım tarıhı geçmiş satmışlar zehirlenmeler olmuş. Eşimin aldığı tenmuznson kullanım ama tedirgin oldum alıpta memnun olan var mı