Ya doğduğundan 1.buçuk aylığa kadar günde 3 kere yapıyordu gene sesli oluyordu fışkırtıyordu halı falan batırdığı oluyordu sonra bize doktor reflü için gaviskon verdi katılaştırdı 2-3 günde bir yapmaya başlamıştı sonra gaviskon şurup Bebeklerde sıkıntılı diye başka ilaca geçtik sulu yapmaya ama günde bir yapmaya başlamıştı Ki rota aşısı vurdurduk o günden sonra 8-9 kere yapıyor vurdurulalı da 12 gün falan oldu.bi kaç doktora sordum normal dediler ama bana çok gario geliyor ama bezi doldurmuyor gazla sanki azıcık fırtlatıyor toplasan adam akıllı 3 bez doldururr yada sıvı yaptığı için bana öle geliyor