Masal_annesi Benim kızımda 5 aylık ve sadece emziriyorum.Kilosu 6.400 boy 66 cm.İki tane doktorumuz takip ediyor birisi yavaş yavaş tadımlara başla dedi diğer doktorumuz da 6ncı ayını da bitirsin 7nci ayda başla acele etme dedi,kafamda deli sorular 🤨😁 Benim kız 1 aydır her iki yöne de dönüyor sürekli dönüyor çeviriyorum saniyede yine dönüyor 😁 Sürekli değişik sesler çıkartıp çığlık atıyo,zaten adını çok iyi biliyo her seslendiğimde heyecanlanıp bakıyo .5 tane dişetlerimizde patlak var dişler geliyor 2 si çok belirgin.Gündüz yarım saat bile uyumayan bi bebek ve beni çok zorluyo bu durum ama doğduğu andan beri böyle alışıcam artık 😁 sürekli fotoğraf ve video çekip oyunlar oynuyoruz.Aynayı çok seviyoruz bakıp bakıp gülüyo falan komik yani 😁😁🥰