Hanımlar 47 gunluk bebegım var ıkı gundur gunduz uykusunu yarım saat uyuyup uyanıyo asla durmuyo aglıyo sadece altını actıgımda ve mememde duruyo sakınlesıyo gaz damlası da kullanıyorum altı temız karnı tok gece de aynı sekılde artık dermanım kalmadı gercekten cok kotuyum dınlenemıyorum ne gece nede gunduz sızde de durum aynı mı yasadınız mı bu durumu napabılırım bı fıkır verır mısınız