deryata şuanda tadım ayındalar hanımlar diş te olabilir ama inanınki geçiyor ben 5 bçuk aylıkken başlamıştım tadım ayına tadımdan sınra direk çırba vs verdim yani püre çok tercih etmedi ama sonra maşaAllah yedi 🥰 birde zaman zaman oluyor böyle şeyler ben mesala elma armut bal kabağı silikon meyvelik emzik var delikli onun içine koyup eline veriyordum çık güzel yiyordu şuanda tadım ayı demek bebekler tadıyor ama sonrasında zaten hepsini karıştırıp çorba tarsında vericeksiniz 🥰🥰