mrvt01 Ben yendim panik atağı. İnşallah sende yenersin canım. Ben bool bool dua ettim. Allahım hayatım zehir gibiydi ya. 2 sene resmen yaşayan ölüydüm. Arkadaşlarımla kahve içerdik onlar konuşurdu, ben sadece kalbimi dinlerdim, kesin ölücem derdim. Her günüm böyleydi. Ölücek gibi hissediyordum. Geceleri uyuyamazdım. Sonra bir yazı gördüm. Bu aslında bize beynimizin bir oyunuymuş. Ben kayınvalidemi kaybettikten sonra panik atak oldum. Morgda gördüm ve o gece hastanelik oldum. Beynimizde bir yer zarar görüyormuş böyle büyük acılar yaşadığımızda. Tamamen olumsuz çalışıp bize hep korku yaşatıyormuş. İşlevini kaybediyormuş yani. Bunu okuduktan sonra çok rahatlamıştım. Ölüceğimi hissettiğim için böyle oluyorum sanıyordum. Panik atak dualarını okudum. Ramazanın ilk teravihinde dua ettim. Mucize gibi ilacı bıraktım bianda ve çok şüükür 2 senedir çok iyiyim.