Herkese selamlar, 47 günlük bebeğim var. Sütüm de var fakat bizim sorunumuz pozisyon. Daha önce emzirdiğim pozisyonlarda 1-2 haftadır rahatsız memeyi emerken bırakıyor defalarca bi daha emmeye başlıyor. Yeni bi pozisyon bulduk onda da bazen huzurlu emiyor ne yapacağımı sasırdım çok ağlayan bi bebek değil. Ama bu durumlarda kıpkırmızı olana kadar ağlıyor. Emzirmek benim için işkence oldu. Ne yapabilirim?