Gizay33 Kızlar 8 günlük bebeğim var emdikten sonra 3 3.5 saat kadar uyuyor sonra uyanıyor normal mi benim gibi olan varmı
Acemianne-95 Gizay33 benim bebeğim 1 saaten fazla uyumazdı çok gazlıydı 2 saatte bir emzirmeniz gerekiyo ALLAH korusun sarılık olur uyardırıp emzirin derim
Burcu35 Gizay33 Benimkini bıraksan 10 saat uyurdu o kadar düşkündü 2.30-3 saatte kaldırıp emzirin siz yinede şekeri düşer sarılık olur allah korusun
Kubuu1 Gizay33 yenidogdugunda benim kızım da o kadar uyuyordu hep öyle olacak sandım ama yanılmışım 😂 şimdi 2 ay 10 günlük gündüz neredeyse hiç uyumuyor 🙄
Yamur Gizay33 2 saate bir emzirmeniz gerekiyor. Ayaklarıyla burnuyla oynayın uyanır 3 saati bulmasın sarılık olur
Aysenur-efe 2 saatte bir kaldır emzir canım sarılık olmasın. Şekerleri düşer o yüzden de uyurlarmış öyle duymuştum ama uyuması tabiki normal daha çok küçük
Begonia4 Gizay33 O kadar uyumasına izin vermeyin ben ilk 15 gün iki saatte bir emzirdim. Şu an 27 günlük üç saatte bir emziriyorum