Allah korusun.Bebekler de ateş görülme olasılığı hep vardır.Üşütmüştür.Dişi çıkar,vs. Panik olmayın lütfen.Corona olsaydı ilk önce belirtileri sizde görülmeye başlamaz mıydı.Sonuçta eğer coronaysa bebeğe kimden geçicek..O nedenle içinizi ferah turun.Bence normal bi üşütme