Benim oğlum da 4 buçuk aylık önümüzdeki ay yoğurt vermeye başlıcam ben şöyle düşünüyorum günlük süt diye birşey yok.o süt sütçüden gelecek işlem görecek kutulara doldurulacak marketlere gelecek bide bizim evin yakınındaki marketlere gelecek.bunların hepsinin 1 günde olması çok mantıklı gelmiyor bana.bizim apartmana da köyden gelen bi abimiz var sütü oradan alıyordum oğluma da ondan yapmayı düşünüyorum.bide süt kaynamaya başladıktan sonra 10 dk daha kaynatılmalı .10 dakikanın üzerinde kaynamaya devam ederse faydalı bakteriler ölmeye başlıyor diye biliyorum yine doğrusunu sizde araştırın derim ☺️