Merhaba, kızım 2700 gr 48 cm doğdu, hastaneden çıkışta 2500 gr idi.
Göğüs yaraları, bebeğin kavraması vs derken ilk iki hafta çok verimli geçmedi, şuan tam bir aylık Malum durumdan ötürü doktora gidemiyoruz hekimliğine gittik aşı için 800 gr almış 3.300 gr kilosu 6 cm uzamış ve 54 cm boyu.
Ebe acilen mamaya başla çok az almış 1,5 saatte bir emzir günde 3 kere de mama ver dedi.
Kendimi yetersiz hissediyorum. Bana tavsiyeleriniz nedir?