Kızlar 5 aylık bebegim var 2 aylıkken memeyi bıraktı emmedi bende sagmaya başladım suan hem sagıyorum hemde mama veriyorum ama uyanıkken kesinlikle içmiyor sürekli 2 saatte bir uyutup öyle içiriyorum sütünü buda biberon reddimi yada alışkanlkmı yaptı bu konıda bilgisi olanlar lütfen yazarmısnz nasıl bşr yol izlemeliyim artk beslenme saati gelsin istemiyorum çok yoruldum