6 ay sadece anne sütü veya formül mamayı savunan bir anneyim.
Sindirim sistemleri, bağırsak florası 6 ay’a kadar hazır değil, haliyle huzursuzluk,sindirememe,kabızlık gibi sorunlara yol açıyor.
Ek gıdaya 6 ay olduğunda başlasan da çok birşey kaybetmiş olmuyorsun. Zaten tadım ve 3 gün kuralı ile bebeğini hazırlamış oluyorsun.