[silindi] Merhaba,kızım 8 aylık diş çıkarma dönemindeyiz 1 tanesi cıktı. bugün beni emmek istemiyor resmen almıyor ağlaya ağlaya zorla vermeye çalışıyorum başına gelen var mı ne yapmalıyım
Yusuf2208 [silindi] bende ayni dertten muzdaribim ne yapacagimi sasirmis durumdayim zaten sık ve uzun emen bi bebek degildi simdi hic emmiyo sagip vermeyi denedimb 1 gun icti dun gece 1 yudum dahi iciremedim.sabaha kadar surekli uyandi toplasan 2 saat uyumadim 7 ay 10 gunluk benimki de
[silindi] Yusuf2208 çok fena mızmızlık hat safhada allah yardım etsin bebislerimize bize bu da geçer emseler keşke üzülüyorum cok