_Atakan 16 günlük bebeşim var ve çok gazımız oluyor siz nasıl baş ediyorsunuz anneler gazını çıkartıyor ama durmadan ıhıldıyor uyuyamıyor bile (şimdiden teşekkürler 😘😘)
Gizemabc _Atakan hayirli olsun🥰 Tane kimyon demleyip her gun icebilirsiniz. Sutunuzden bebeginize gecer. Bir de cesit cesit gaz damlasi var. Biogai ve sab simplex deneyebilirsiniz
Zeynepikram _Atakan yel cevizi deneyin canım internetten de araştır istersen bnm kızlarımda çok işe yaramıştı