Mrvebgraa Bebeğimin gözünün altında beyaz nokta şeklinde yağ bezeleri var doğduğunda küçüktü yavaş yavaş büyüyor.Ne yapabilirim nasıl geçer fikri olan var mı?
Dilekkkk Mrvebgraa benim kizimda da var bi tane neden acaba persembe birinci ayimiz bizde kontrole gidince sorucaktik bilen varsa yazsin
Mediha Mrvebgraa benim kızıöın yanağında ve çenesinde var ben tırnağımla çıkarttım onları tani canını acıtmadan şimdi yoklar
Mrvebgraa Dilekkkk ben sordum doktora da geçerse geçer geçmezse şiringayla çekilir dedi cevabı çok içime sinmedi.gün geçtikçe büyüyor nolacak bilmiyorum
Alpisko Kizlar o sütünüzün yaradığı anlamına geliyomus doktorum iyi beslendigine işaret gecer dedi rahat olun
Seda-78 Benim bebeğimin elmacık kemiklerinin üstünde vardi doğdugu andan itibaren. Doktorun sutu yarıyor diye cevap vermesi çok saçma geldi. Çocuk doğar doğmaz vardı zaten onlar. Suan 3 aylığız noktalar tek tek geçiyor hergün biri kayboluyor neredeyse. 10 tane falan vardı