Merhabalar,
Bebeğim 35+2 de 2.5 kg ileerken doğdu.su an iki ayımız bitti sağlık problemimden dolayı anne sütü hiç veremedim.gunduz iki saatte 60 ml gece üç saatte 90 ml veriyorum Dr u 15 gün önce kilosuna göre (şu an 4.700)bu şekilde vermemi söylemişti.malum şimdi doktora da gidemiyoruz.sizce artırmalı miyim gündüzleri doymuyor gibi geliyor?