pirov
Bebeği geç kendine bak eğer yorgunsun basin belin ve kolun sık sık ağrıyorsa WC ye gitmekte bile zorlanıyorsan enerjin yoksa bebeğin diş cikartiyordur 😃😃 şaka bı yana
Benim oğlumda ateş olmadı ilk dişleri çıkartırken ama hastaydı da ilaç kullandığımız içinde ateşi olamamış olabilir ama içine şeytan kaçmış gibiydi tövbe estağfurullah uyanıkken hep ahlak ve mız mız uykuya Dalamama ama hep uyumak isteme salyalarda artis eline aldığı şeyi ağzında deli gibi kaşıma emziğini bile deli gibi emerdi şuan üst dişler geliyor benimkinin ve on kat daha deli omzum ağrıyor ama neden bilmiyorum 😃 ![resimag.com/p1/ae8fc6e070e.jpeg(src)
İlk farkettigimde böyleydi noktacik vardı ufak alt dişte
resimag.com/p1/ae8fc6e070e.jpeg