Çatlak karnım bebeğimi büyütmek için gerildi ve şimdiki çatlak görünümüne kavuştu. Bebeğimi büyütürken ona yer açtı. Gerildi ve çatladı. Ben ona ve bedenime minnettarım. Hiç de çirkin bulmuyorum. Her kadın güzel, her anne güzel. Eksiklerimizle, fazlalıklarımızla çok güzeliz. Yeter ki sağlığımız yerinde olsun. Çatlak karnıma her baktığımda bebeğimi taşımanın izlerini görüyorum ve mutlu oluyorum. Bir de böyle bakın isterseniz. 😊