bossbabysmom 3 aylk oldk cok gaz sorunumuz var smdi bir de kabzlk basladi? Zeytn yaği veren vat mı 6 aydan evvel sıkntı yasadı mı?
Arasyigitinannesi bossbabysmom saglikocaginda ebe 1 cay kasigindan cok az verebilirsin demişti 5 gunde 1 veriyordum kabizlil yasamadik cok şükür uzun zamandir da kullanmıyorum
Prensesannesiii26 bossbabysmom doğduğundan beri veriyorum dört aylıktan sonra sabah akşam vermeye başladım şuan günde bir cay kaşığı verebilirsin aç karna vermeye özen göster ama
Yildizim bossbabysmom oğlumun da kabızlık sorunu vardı 4 aylık iken doktor tavsiyesi ile sabah akşam bir çay kaşığı veriyordum
Deletedmom55 bossbabysmom ama doktorum her zmaan verme cok zoe durumda kalırsan dedi daha sonra omu vermeden yapamaz hale gelir dedi aklınızda bulunsun
Frdbgmgnc Bende 2aylikken vermistim ilk kabızlık yaşadığı an bı çay kaşığı veriyorum doğal olduktan sonra sıkıntı olmuyo
Ebruferit bossbabysmom ben 40 Günlükken falan çok zorlanirsa veriyordum gece 3 de ayağa dikiyordu kakasını yapamayinca ama önce istiyordum asidi çıksın diye sende öyle YP canim
Elifliyam bossbabysmom benim doktorum verme demişti daha cok küçük olduğu için ek gidaya geçtiğimiz icin corbalarina koyuyorum ama başka türlü vermedim. Masaj yaparak vücuduna sürülüyor die biliyorum