Kızlar tadı kötü ama bizi gaz ve kaka probleminde biraz olsun rahatlatan mama kullanıyoruz aptamil conformil. İlk başlarda aptamil nutrıcıa kullandım gaz yaptı zaten kolik bebeğim conformile geçince rahat ettik peki şimdi 4. aya kadar bu gaz kolik sancıları yavaşlar geçer demişti doktor 1 buçuk ay sonra 4. aya gireceğiz mamayı değiştirmeli miyim yoksa devamlı bunu mu kullanmalıyım tadı kötü zaten gaz problemi geçip mama değişen var mı mama tavsiyeniz nolur ??