morsevenanne Kızlar 2 aylık bebeğim dilinin üstü sürekli beyaz. Sadece emiyor bu arada. Gazlı bez ve sütümle siliyorum ama dağa etkili bişey yapan var mı aranızda ?
Deletedmom55 morsevenanne karbonatlı ılık suyla siliyordum bende bir süre sonra geçiyor ama kendiliğinden 🌹
Deletedmom283 morsevenanne Annem saçının teliyle silmelisin demişti eskiden öyle yaparlarmış geçermiş, kızımın öyle olmuştu
MirayGURSES morsevenanne aynen karbonatlı su ile ince tülbenti ıslat serce parmagınla damarına diline gezdir benim bebeğim de de oluyordu oyle geçti canım temizlemen iyi olur saha iyi emer.
Aykizimm morsevenanne candi pak sprey günde 3 defa 2 fıs doktorumuzun önerisiydi canım etkili bitkisel bir karışım 😇
morsevenanne Deletedmom55 Deletedmom283 MirayGURSES ElifSare-15- karbonatlı suyu duydum da tadından dolayı acaba midesi falan bulanır mı ya da ne kadar doğru olur onunla silmek bilemedim.
bebegiminbesigicamdan morsevenanne bana doktorum kendisi demisti karbonatli suyla silmememi hatta silerken parmagimi emiyodu doktor olsun bisey olmaz dedi
Reyyan123_ morsevenanne pamukçuk olmuş canım karbonatlı Su sürdüm diline ama benim göğsüm çok kötü oldu kopacak derecesine geldi pişirdi orayı o yüzden eczaneden mukastatin diye damla aldım kullandım 3-4 gün içinde geçti
ElifSare-15- Tadı yok karbonatın banada doktorrumuz söyledi dahada ilerlerse cok olursa o zaman ilaç ver bence az sa karbonat iyidir kaynamıs sogumus steril birr bezle uygula gecer tez zamanda inşaAllah