Merhaba kızlar çok canım sıkılıyor beslenmeyle ilgili bir sorunumuz var, oğlum 7bucuk aylik dun birden bire mama icmeyi birakti. Uykusunda alıyor problem yok, ek gida da yiyor onda da hic bir sorun yok ama mama? Bir anda ne oldu tokat yemis gibiyiz, eşimde izinli uğraşıyoruz fakat agzini kilitliyor. Farkli mama, farklı biberon denedik sorun cozulmedi. Yeteri kadar ek gida aliyor ama dunden onceki gun gunde 4 kere mama icen bebek birden kesti bunu. Nasıl aşarız ne yaparız çözümü fikri olan var mı? Oturdum agladim bugun artik caresizlikten. Esim destek oluyor ama ne çare içim içimi yiyor. Diş yok henüz gorunurde. Fakat bilmiyorum diş çıkmadan ne kadar önce başlar iştahsızlık eğer bu bir istahsizliksa. Ay nolur yardım edin ne yapacagimi sasirdim 😭