Prensinannesii06 Delal kilo alımında bir sıkıntı yoksa korkma benim oğlumda öyleydi kilo alımı iyi olduğu için doktor uyanmıyorsa uyusun gece uykusu da önemli bebek için demişti
Deletedmom388 Delal o zamanlarda kızım da yeni yeni uzun uyumaya başlamıştı. 4-5saat aralıksız uyuyordu.Kilo alımı iyi diye uyandırmadım. yaklaşık 3aylıkken kontrole gittiğimizde Doktorumuz da uyandırma kendi uyanır acıkınca,kilo alımı gayet iyi demişti.🤷🏻♀️
Mucizem01 Delal ben doktora sorduğumda uykusu düzene giriyor demişti canım şimdi kızım 3 buçuk aylık akşam 12 de uyuyor sabah 7 de kalkıyor hiç uyanmadan. Yani normal endişelenme 🥰
Merveyavuzktm Uyandırmayın uyusun bebek aç olsa gerçekten uyumaz yaşamış biriyim bu durumu. Hemde daha 3 günlükken :) büyümüş annesi karnı acıkınca uyanır