Hmyr_01 Merhaba sevgili anneler🥰İlk defa post açıyorum🙈2 aylık oğlunun yüzü cildi çok kuru soyuluyor pütür pütür üni bayb’in bebek yağı kullandım bi kaç defa faydası olmadı 😒Böyle durumda olan var mı?Nasıl çözüm buldunuz?
Si_se_ta_be Hmyr_01 Banyo yaptıktan sonra yağ sür kendiliğinden yumuşar dökülür zamanla . Bizimde öyleydi döküldü derisi yenileniyor.
Hmyr_01 Si_se_ta_be evet bunu da yaptım vücudunda vardı geçti yüzü geçmedi pamuk gibi olması gerekirken kup kuru😐
Neslihan01 Merhaba 😇 bebeklerin cildi çabuk kuruyor sık nemlendirmek gerekiyor o yüzden, bioderma balm, no 99 bebe yağı, linola losy hangisi bütçene uygun geliyorsa onu alabilirsin çok iyi nemlendiriyor. Kullanınca fark edersin zaten pütürtüklük gidecektir.