Merhaba kizlar bebeğim 6 buçuk aylık 32 hafta doğdu kaynanamlar yüzünden bana yapmadıklarını bırakmadılar eşimle sürekli aramizi bozuyor sürekli iftira atıyor erken dogumuma onlar sebep oldu doğduktan sonra 3 gün hastanede yattım çıktığım ilk günü annem olduğu halde yine geldi huzurumuzu kaçırdı eşimden peçete istemiştim peçete getirir misin yerine peçete dedim diye bana yapmadığını bırakmadı süt veriyorum yapma dedim bugün halen devam ediyor sürekli eşime beni kotuluyo ailem ankarada yaşıyor cocugum çok huzursuz sürekli agliyordu onlara gidicem dedim gitme gitme dediler sonra dinlemedim onları gittim bizi çiğnedi şöyle böyle bir sürü doldurmuslar eşimi şimdi sütüm çok az bir gogsumden hiç gelmyor diğerinden 30 ml cikiyo ne yapmam gerekiyor bende 2 yaşına kadar cocugumu emzirip dişleri çıktığında isirmasini hayal eden bir insandim moralim çok bozuk eşimden nefret etmeye başladım o kadar haksızlığa uğradım şuan kendi de konusmuyo ama sürekli cocugmun fotoğraflarını gonderiyo sinir oluyorum 😔 mama başladım ama yine de emzirmek istiyorum çok üzülüyorum çok mutsuzum