Hmzamom Bende aynı sorunla uğraşıyorum,fairy nin tabletini kullanıyorum aynı dediğin gibi bardaklarda kalıntı kalıyor sanırım tabletle değilde makineyle mi sıkıntı var anlamadım temizliyorum da içini en sonunda bardakları alıp elimde yıkıyorum yoksa içime sinmiyor🤷🏻♀️