Merhabalar, sayfaya yeni geldim. Lütfen yardım edin. 8 günlük bebeğim var. Bi mememi 20 dk emzirdikten sonra gazını alıyorum derken uyuyo. Sonra uyandiramiyorum. Sarılıktan dolayı yeni doğan ünitesinde 4 gün yattı. Sütüm yeterince geliyoama iki memeyi de 20 dk emzirmeden uyutmayın dedikleri için sürekli endişeliyim . Lütfen yard8m edin tek memeyi emzirip digerini bir bucuk saat sonra emzirsem molur?