Merhaba,bebeğim beni emerek besleniyor.mama hiç almıyor.uykuya geçişler dışında da emzik vermiyorum. Ama şu birkaç gündür mememi alırken ağlıyor. Biraz savaş verdikten sonra emmeye başlıyor. Acaba çok mu sık besliyorum (Gündüz 2 saatte bir bazen 1,5 saatte bir veriyorum)
Sizlerde gündüz besleme aralığınız nedir?
Son olarak gece de en fazla 2 kere kalkıyor.(hatta dün ilk defa 5,5 saat uyumuş ödüm koptu birşey olacak diye😔) ——>tabi benim memeler taş olmuştu neyse Kısaca gece beslenmesi nasıl onu da merak ediyorum. Cevaplayan olursa sevinirim