Serifeavci Arkadaşlar. Oglum ve ya ben korona olursak nasıl olacak 7aylık oğlum hastalanırsa onu benden ayıracaklarmı . Ve ya karantinada ayrımı duracaz. İki gündür içimi gidiyor bunu düsündükçe bilgisi olan var mı ?
Sevgi1 Serifeavci ona orda bakmazlar Kı ztn durmaz bıde soyle dursun o yada sen olursan ıkınızde olursunuz cok bulasıcı cunku senden ona gecer kı
Ikrazumra19 Serifeavci sanmiyorum bebek ve anneyi ayirmazlar bebegin yanliz durmasi imaknsiz hem anne de veya bebekte olursa ikisi ayni anda olur valla bilmiyorum ya cok garip bir durum gercekten Rabbim yardim etsin
Pcoslubiranne Serifeavci evet ayirmiyorlar açiklamislardi.Benim de aklima geliyor zaten ayirsalar da ben duramam ki bensiz de durmaZ.Allah korusun.
Sensen Kızlar maske takmak gerekiyormuş sütten bulaşmıyormuş, genelde sütü sağarak verilmesi gerekiyormuş. Ve bebekle temas etmemek gerekiyormuş
Ikrazumra19 Merve ama doktor aciklama yapti ayni odada tutup ozellikle emzirmesini sagliyoruz ve maske kulalndiriyoruz dediler
Kutay_16 Kızlar bebeğim bugün ishal olmuş çok korkuyorum sekiz aylık dış çıkarıyor ama altıncı disimiz doğduğundan beri ilk defa oldu bişey de yemedi ki ondan oldu dim ya çok kötüyüm
Dildeniz Serifeavci ay ben aynısını düşündüm üstelik kolum kırık çocuğuma zor bakıyorum alçıda kolum o yüzden düşünmemeye çalışıyorum