Ben kolay kolay buraya bişi yazmam. Ama eşim karşı çıkıyor lafına ithafen bişeyler yazmak istedim. Benimde başımda kaynana gibi her şey dırdır eden bir kocam var. Onu çok seviyorum ama dırdırcı olduğu gerçeğini değiştirmiyor 😄😄
Neyse sana gelecek olursak bizde ilk aydan beri sma kullanıyoruz hatta ilk ay meme reddi yaşadık. Ağırlıklı mama verdik. Zamanla memeye alıştı. Meme sayısını artırıp mamayı azalttık. Şimdi günde 2 kere mama içiyor. 3 litre su iç, düzenli beslen sütün artsın diyor okuduğum her post. Bunu bende henüz başarabilmiş değilim. Mama zehir değil bu kadar mama karşıtı olmanın bir anlamı yok. Sadece mama ile büyüyen binlerce bebek var. Günde bir kaç kere mama vereceksiniz. Bu bir süreç. Bir kaç ay sonra belki bir daha mama vermenize gerek bile kalmayacak. Vücudunuz ve bebeğiniz duruma adapte olacak. Lütfen kendini üzme. Biraz zaman lazım sadece. Mama verdiğin için kendini kötü de hissetme…