nilaylaylay Doğum :3 kilo Ay sonu 4300 Ay sonu5300 Ay sonu 6 4.ay sonu 6300 Ay. 6800 ağırlıklı mama alıyor. Anne sütü belki 100 cc günde en fazla. Mamayı çok az içiyor nasıl arttırabilirim. Günde 5 defa 100 cc anca içiyor . Kilo alımı az gibi geldi bana sizce ?
Purple13 nilaylaylay 6. Ayında dıpum kilosunun 2 katına ulaşması gerekiyor ki ulaşmış şimdiden. Bence gayet güzel
Eslemervaninannesi nilaylaylay normalde en dusuk 500 en fazla 1200 kilo alirlar 500 alri alanlara ek gisa tavsiye ediliyor doktorunuz bisey demedi mi
nilaylaylay Purple13 3 aydan sonra 300-400 gram aldı aylık canım o yüzden acaba dedim. Bir de anne sütü olsa yine takmam ama mama da normal mi 300-400 gram onu merak ediyorum. Teşekkür ederim 😘😘
Purple13 nilaylaylay ilk 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlar. ilk 3 ay en az 500 gramdır.doktoruna danış tabi ek gıda zamanında geliyor toparlar dediğim gibi bence gayet iyi kiloları.