yuvalikuldoken “Ayakkabılar eskir, biz eskimeyelim.” Uzun hikaye filminden. Eşimle bizi biz yapan filmdi, Mustafa Kutlu eseri. Kitabını da tavsiye ederim 🤗
[silindi] yuvalikuldoken Filmi izledim çok beğendim teşekkür ederim bu güzel filmi paylaştığınız için mutluluğunuz daim olsun inşallah.🌸
elsa56 @Firdevs199 Sağıra köle olmadığını anlatmaya çalışan dilsiz gibi oluyorsun bazen, bazıları ne yaparsan yap anlamıyorlar 🤷♀️
Eylulasell Firdevs199 Eylülleri severim çünkü güzellikle dolular 🗺☀ (Eylül ayında doğdum kızım eylülde doğdu kızımın adı Eylül eylülde evlendim )
ozgurkus Firdevs199 3 senedir eşimin ismi yazılıydı oğlumun doğduğu gün onu silip oğlumun adını yazdım 🤣