Handan57 2 nisan A 101 e bebek urunleri geliyo ihtiyacı olaan kaçırmasn kızlar bende araba gördüm onu almayı düşünyrm ins kalırsa tabi bu arada dışarı cikamiyoz biliyorum ama eşime diycem al diye
Bendeanneoldum ikizAnnesi_34 aldım kullanıyorum çok memnunum boştan yere dünyanın parasını saymaya gerk yok
Tlay23 ikizAnnesi_34 bende aldım kullandım çok memnunum arkadaşın dediği gibi çok para vermeye gerek yok
Handan57 Armis39 aynen canım da bu durumda nasıl gidceksekk😑 1 tane gelirse calisanlar alır yada ayırır